divendres, 4 de juny del 2010

PROJECTE TURBINEGENERATION - IDEA PERSONAL

Tot va començar quan ens van dir que fariem un projecte amb la roba, relacionat amb el Howard. Pensavem que seria un treball més... Però no va ser així. Tot va ser costos... ja sigui per perdues de classes, hores de feina de pensar projecte...
Així doncs vem començar a treballar a partir de que ens produia la roba. Alguns s'enterraven sota la roba, altres jugaven amb ella, etc. I poc a poc cada un li sortia una idea del que faria.
A mi em va sortir la idea de treballar amb els mocadors de coll que em va deixar la meva mare, ja que em provoquen sentiments oposats. I a partir d'aquí vaig començar amb una performance on tenia els peus i les mans lligades amb els mocadors de coll i la boca amordaçada per un altre. D'aquesta manera, vaig decidir fer el projecte sobre la roba que ens oprimeix, que ens fa sentir presoners.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada